יום שני, 27 בפברואר 2012

שאלון: האם הפרסום ברשת עובד?

ביממה האחרונה התחולל כאן ויכוח נוקב על תרומתה של הרשת לשיווק העצמי של צלמים אלמונים. עלה בדעתי להיעזר בניסיונכם על מנת לרדת לחקר העניין.

תודה מראש לכל מי שיקדיש מזמנו כדי לענות על השאלון הארכני הזה. כרגיל, לאחר מילוי השאלון תוכלו להציץ בסיכום התשובות. בעוד מספר ימים אכתוב משהו על הממצאים. אנא, הפיצו את דבר השאלון בין מכריכם על מנת שהמדגם יהיה גדול ככל האפשר.
.

3 תגובות:

  1. לעומת התחושה האישית שלי שכצלמת אני רחוקה מלהיות אושיה... דווקא בתחומים אחרים, כמו יצירת פונטים או מברשות לפוטושופ קבלתי את אותם האזכורים שציינת - גניבה, פרסומים בבלוגים, בקשות לשימוש, אפילו תמורת כסף....

    השבמחק
  2. ורציתי להוסיף... על סמך כל זה... שהשוק מוצף... כדי להתבלט צריכים להיות מאוד טובים, או להתמחות בנישה מאוד ספציפית. מכרים קרובים ופחות קרובים מביעים הערכה, אבל זה לא ממש מתרגם... אני גם משווקת גרועה למדי של עצמי וגם עמוסה מאוד - אולי השקעת זמן בשיווק עצמי ובהתמקצעות מאוד נחוצים ולי אין את הלוקסוס הזה. מעניין לשמוע איך זה אצל אחרים במצב דומה או שונה ממני. ורד

    השבמחק
  3. אנונימי28.2.2012, 0:58

    אני בקושי מפרסם באינטרנט, העיקר היה להדפיס לבית וככה גם טוב לי.
    ההכנסה היחידה שקיבלתי זה היה תצלומים למען תרומה, ככה שהסכום שסימנתי "מעל חמישים דולר" הוא עדיין לא נטו רווח, אלא למען מטרה טובה ואפס רווח לעצמי.

    מעין

    השבמחק

Google Analytics Alternative