יום שלישי, 14 בפברואר 2012

משהו נכון

הקשיבו היטב:


.

4 תגובות:

  1. שמישהו ילעס את זה בשבילי... הרבה דברים לא הבנתי.
    מה בעצם הם אומרים על סגנון אישי?

    השבמחק
    תשובות
    1. סגנון אישי הוא תופעת לואי של יצירת אמנות, לא מטרה בפני עצמה.

      מחק
  2. סרטון משעשע ונחמד.
    מבחינה פילוסופית אפשר לומר שגם חוסר-פוזה זה סוג של פוזה

    באופן אישי אני חש סלידה מתעשיית האמנות. דיבורים ברמה גבוהה אף פעם לא הרשימו אותי ולא הצלחתי להתחבר לפוזה הזאת. אני מקבל תחושת זיוף כל פעם שאני שומע מבקר אמנות פותח את הפה... (ממליץ לראות את הסרט Pecker של ג'ון ווטרס בהקשר הזה - http://www.imdb.com/title/tt0126604/)

    זה מזכיר לי את עולם היין ואת כל הפלצנות סביב ביקורת וטעימת יין... אני אוהב יין, יש לי טעם לא רע ביין אבל אני שונא לדבר על יין, אני יודע אם זה טעים לי או לא. כל השאר לא ממש מעניין.

    או כמו שאמר ג'ון קליז הגדול:
    Look! I'm the bloody pope, I am! May not know much about art, but I know what I like!
    http://www.youtube.com/watch?v=w1IJiAXjj7k

    השבמחק

Google Analytics Alternative