יום ראשון, 5 בפברואר 2012

כלים, כלים, כלים

נמאס לי לשמוע עליהם. נמאס לי לקרוא עליהם. נמאס לי לכתוב עליהם. נמאס לי לחשוב עליהם. כל הזמן כלים.
"באיזו עדשה השתמשת?"
"מדוע בפילם?" 
"מדוע לא הגדלת את ה-ISO?"
"תראו מה אפשר לעשות ב-iPhone"
"כיצד ערכת?"
"Jpeg או RAW?"
"איזו מצלמה כדאי לי לקנות?"
"מדוע התמונות שלי לא חדות?"
"כמה חשיפות ל-HDR?"
"האם זה מאקרו אמיתי או 1:2?"
"מהו הטווח המקסימלי של פלאש מוקפץ?"
"איזו עדשה טובה יותר?"
"מתי תצא המחליפה של ה-!@#*D?"
"כיצד בודקים עדשה משומשת?"
"באיזו תדירות מנקים את החיישן?"
"כמה עולה מצלמה כזאת?"
"האם המייצב חשוב?"
"קנון או ניקון?"
"Instagram או Hipstamatic?"
"פוטושופ, לייטרום או DXOmark?"
"AV או TV?"
"איזה קרופ פקטור?"
"24 מגה-פיקסלים"
"ISO25,600"
"F/1.4"
"GN58"
"920,000 פיקסלים"
"3:2"
"1/8000"
"70-200"
"ראש תלת-צירי 18 ק"ג"
"AVCHD 2.0"
"60p"
"10 FPS"
"אפור 18%"
"5300K"
"CS5"
...

די! הראו לי תצלומים מעניינים. אני רוצה להתרגש, לשמוח, לשכוח. זה כל מה שביקשתי.

.

6 תגובות:

  1. אל תכעס שאול...

    אתה בטוח שאתה לא משקיע יותר זמן ב"לא" מאשר ב"כן"?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.
      זאת מין תקופה כזאת.

      מחק
    2. מה קרה שאול?עוד לא הגענו לקיץ... ;-)

      מחק
  2. וארבע שלישים לא נמאס לך לשמוע...?

    השבמחק
  3. כן, גם ארבעה שלישים.

    השבמחק
  4. פשוט להעלות תמונות?

    השבמחק

Google Analytics Alternative