יום שבת, 31 במרץ 2012

דייויד ברונט

דייויד ברונט הוא פוטוג'ורנליסט וותיק, התבוננתי בתמונות שלו ופשוט התמוגגתי.
בעידן שבו בכל יום אני מוצף בתמונות, כשהתבוננתי בתצלומים של ברונט הם פשוט התבלטו על פני כל השאר.
זוויות הצילום, עומק השדה-הכל מתחבר לסיפור מושלם. אני רוצה להגיד שזה לא קורה לי הרבה שאני מאוד מתעניין באיך עשו תמונה כזאת או אחרת. בתחילת דרכי דברים כאלה עניינו אותי ,אך זה רק טבעי שההתעניינות הזו פחתה וכמעט ונעלמה עם הזמן. במקרה של ברונט המנהג המגונה של בדיקת הציוד איתו נעשה הצילום חזר אליי. עשיתי חיפוש קצר והגעתי לקטע וידאו (קישור בסוף הפוסט). מאוד אהבתי איך דיוויד מסביר על הציוד שלו. המראיין אמנם מאוד מתעניין בתיק ובגלגלים, אבל בין היתר מעניין לשמוע את דייויד מדבר על מצלמת ההולגה הפשוטה וכמה הוא אוהב לצלם איתה, על מצלמת ה Pacemaker ועדשת הKodak Aero-Ektar משנת 1943(!), שבמקרה הזכרתי אותה בפוסט שלי לפני שבוע, על עדשות הפריים ועל צילום בכלל.

תגובה 1:

Google Analytics Alternative