יום ראשון, 9 בינואר 2011

השראה #16

פינת ההשראה מארחת היום את אודי ברם, צלם צעיר ומוכשר. כדאי להציץ בגלריות שלו. יש בהן משהו ירושלמי, ענוג. אודי כתב:
אני בן 17 והצילום הוא התחביב העיקרי שלי כבר כשלוש שנים. רוב התמונות שאני מצלם הן של אנשים, נופים וחתולי בית ורחוב. שני הנושאים הראשונים רחבים למדי; אולי עדיף לציין שאני לא מתעניין בצילומי אופנה, דוגמנות וטבע. צירפתי שלוש תמונות שלדעתי הולכות ביחד; שלושתן תמונות של חברים שלי, שאינן מבוימות. שלושתן נערכו בפוטושופ עריכות צבעים, קונטרסט וכדומה, שתיים מהן עברו המרה לשחור לבן.
מוזמנים לבקר אותי בדוויאנט ארט: http://bazzazx.deviantart.com וגם להסתכל באחת הגלריות הייעודיות שפתחתי למטרות ייצוגיות יותר ופחות ארכיוניות: http://gallery.udibram.com
אשמח לקבל תגובות, כמובן.

  .

4 תגובות:

  1. אודי, הגלריות שלך יפהפיות. יש בצילומים שלך משהו מאוד עדין ומאובק. איכות מרעננת של צילומים. תשמור על הייחוד שלך, בהצלחה.

    השבמחק
  2. (כן זה אני)

    תודה על הפרסום והתגובה.

    השבמחק
  3. אודי, בכיף.
    רק תיזהר מריבוי זהויות. בסוף עוד תשכח אחת או שתיים מהן :)

    השבמחק
  4. בסך הכל שלוש, כלומר ארבע, כלומר... :)

    השבמחק

Google Analytics Alternative