יום שני, 21 בנובמבר 2011

שאלון: גנרי או ספציפי



אינטרפרטציה לניקוד

27-50 נקודות - אתה צלם ספציפי. קשה לך לקטלג את עבודתך על פי הז'אנרים הצילומיים המקובלים. אתה משתמש בשיקול דעתך בכל קומפוזיציה על מנת לבטא את מחשבותיך ואת תחושותיך הפנימיות. קרוב לודאי שיש לך זיקה לאמנות והמצלמה היא רק אחד מהכלים בהם אתה מביע את עצמך. התצלומים שאתה מציג זוכים בדרך כלל לתגובות מעורבות, אבל למען האמת דעתם של אחרים איננה גורמת לך נדודי שינה.

51-70 נקודות - קרוב לוודאי שהתחלת לצלם "ברצינות" רק לאחרונה. חשוב לך לצלם תמונות יפות, אבל אתה חש שחסרים לך ידע טכני, ניסיון וציוד על מנת להגיע לרמה גבוהה באמת. חבריך ובני משפחתך אוהבים את התצלומים שלך, אבל בפורומים ברשת מתלהבים פחות. אל תדאג, זה נורמלי. עוד תגיע למחוז חפצך.

71-100 נקודות - אתה צלם גנרי. האסתטיקה, הניקיון והנאמנות לז'אנר חשובים בעיניך ולכן אתה נוטה לאמץ נוסחאות טכניות בדוקות שמצליחות שוב ושוב. חבריך רואים בך צלם מעולה, ובצדק. אתה זוכה דרך קבע במקומות גבוהים בתחרויות צילום ויש סיבה טובה לכך שאתה מקפיד לחתום על התמונות שאתה מעלה לרשת.
.

4 תגובות:

  1. אתה לא חייב לנו תוצאות של כמה סקרים כבר?

    השבמחק
  2. שגיא,
    כן. אני יודע.

    השבמחק
  3. 42. דווקא קשה לנחש, יש לי לא מעט תמונות כמו זו: http://bazzazx.deviantart.com/art/Hiding-255178991?q=gallery%3Abazzazx%2F24526164&qo=58

    מצד שני, אלה העבודות הפופולריות ביותר שלי שאני הכי פחות אוהב.

    השבמחק
  4. אודי, גם אני הגעתי ל 42 אז אתה בחברה טובה ;-)

    הייתי מציע לא להתרגש יותר מדי מהתוצאות, לטעמי הסקר קצת בעייתי וקצת מגמתי.

    השבמחק

Google Analytics Alternative