יום ראשון, 10 באפריל 2011

מחשבות על "העין", יום ראשון 10 באפריל 2011

"העין" קיים מזה כתשעה חודשים. במהלך פרק הזמן הזה הוא עבר מן הסתם אבולוציה. ההתחלה היתה סוערת, המחשבות התנפצו על החוף אחת אחרי השניה כמו גליו של ים טעון באנרגיה. אבל הרוח נחלשה והגלים היו לאדוות קטנות.
אני חש ש"העין" הגיע זה מכבר לבשלות, לאו דווקא במובן החיובי של המלה. אני חש שהוא זקוק לאנרגיה חדשה שאין ביכולתי להזריק לו - אנרגיה יצירתית שיכולה לבוא רק מאינטראקציה בין אנשים. זה מעולם לא היה בלוג אישי; הפוסטים בהם אני מספר על עצמי מעטים. זהו בלוג שעוסק בחשיבה מקורית, ראשונית, "מחוץ לקופסה". ואני חושב שעדיין יש לו מקום.

זהו קול קורא לכותבים. "העין" זקוק לבעלי דעה שאוהבים לצלם, שאוהבים אמנות ושסבורים שיש קשר בין שני הדברים. "העין" זקוק לאנשים שיש להם מה לומר על החברה שלנו ועל קשרי הגומלין בינה לבין התמונה המצולמת, על קהיליית הצלמים בארץ ובעולם (בעיקר פוטוג'ורנליזם וצילום אמנותי), על טכנולוגיה (מעט ובלי להזכיר שמות), על אמנות בכלל ועל ההתפתחות האישית של הצלם החובב. "העין" הגיע לשלב בו עליו "לקפוץ מדרגה" ברמת הדיון, בריבוי הפנים וברמת העניין של התכנים.
אינני מחפש כותבי טורים שבועיים. למעשה כלל אינני מבקש מחויבות. אני מחפש יצירתיות, מחשבה עמוקה ומקורית, פיתוח של רעיונות. בסופו של דבר הייתי רוצה ש"העין" יהפוך לפלטפורמה קבוצתית, אם תרצו - מערכתית. לעת עתה אינני יכול להציע תמורה חומרית לכותבים. לעומת זאת אני יכול, ומשתוקק, להציע להם במה חופשית להגיגיהם. "העין" יהיה דמוקרטי. אין לי כוונה לערוך את התכנים של כותבים אחרים. למעשה הם יקבלו הרשאה לניהול הרשימות שלהם כראות עיניהם.

אם אתם מעוניינים, כתבו אלי בדואר האלקטרוני.

בתודה מראש,
שאול נשיץ

 .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Google Analytics Alternative