- כל אמן רשת מצליח הוא איש יחסי ציבור מוכשר. לכן, ליחסי הציבור יש חשיבות עליונה.
- טפח את הקשרים החברתיים שלך ברשת. הם המפתח לחשיפה שלך לעיניים חדשות.
- חתור להיכלל בקבוצת אמנים מקוונת, אבל שמור על האוטונומיה שלך בתוכה.
- הזהר מביקורת על עבודתם של אחרים. היא מסכנת את יחסי הציבור שלך. אם אין לך משהו חיובי לומר מוטב שתשתוק.
- היה פתוח לטכנולוגיות רשת חדשות ולמד לעבוד איתן לפני כולם.
- הרחב את החשיפה שלך: כתוב בלוג וקשר אותו לרשת החברתית שלך, לטוויטר, לבלוגים אחרים ולכל מוצא מקוון אחר.
- על מנת להתבלט בשטף האינפורמציה האינסופי עליך למתג את עצמך.
- הכר את סביבתך: עקוב אחר מה שאחרים יוצרים וכותבים כדי שתוכל למקם את עצמך ביחס אליהם.
- תן תשומת לב מיוחדת לתצלומים שהפכו לוויראליים בקהילות הצילום השונות ברשת.
- היה שונה, אבל היזהר שלא להיות שונה מדי.
- פנה אל המכנה המשותף הנמוך ביותר, אבל הסווה זאת בעטיפה ויזואלית אופנתית, בנטיה קלה לנוסטלגיה ובמראית עין של מורכבות, של עומק אינטלקטואלי ושל עצבות קלה.
- שילוב של ניהיליזם מתון ושל אופטימיזם טכנולוגי הוא הקו האופנתי הדומיננטי לקיץ-סתיו 2012. רצוי לדבוק בו.
- אל תתחייב לאידיאולוגיות ובשום פנים ואופן אל תאמר שום דבר בעל קונוטציה פוליטית.
- אמץ השקפת עולם פוסט-מודרניסטית. שווה לאמנות שלך נופך קל של לגלוג. השאר חלון פתוח לאירוניה. היא תציל אותך כשתתקל בביקורת.
.
את סעיף 4 צריך לשנן 30 פעם ביום. על כל השאר אפשר להתפשר...
השבמחקלומדים אותו לרוב רק בדרך הקשה.
(אני עדיין לומד)
עוד לא החלטתי אם הפוסט הזה ציני או רציני. ידוע לכל היחס שלך לעולם הפרסום הוירטואלי.
השבמחקנו, מה אתה חושב? אין ברשימה הזאת שום דבר אמיתי. הכל שיווק, מראית עין, רוח וצלצולים. הבעיה היא שהטיפים האלה כנראה עובדים.
מחק