יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

"העין" בן חודש: מעט סטטיסטיקה

בחודש הראשון בחייו של "העין" נכנסו אליו 579 קוראים שונים. כ-60% מהם קראו בו יותר מפעם אחת. הפוסטים הנקראים ביותר היו:
חוגת המצבים הוירטואלית - אני שמח שהפוסט הזה זכה לפופולאריות. ניסיתי להסביר בו כיצד אני משתמש במצבי ראיה שונים. זה קונספט קשה להסבר ואני מקווה שהאנלוגיה לחוגת המצבים של המצלמה עזרה לכם לרדת לסוף דעתי.
אלטע זאכן - אולי אחד הפוסטים הפילוסופיים ביותר שכתבתי. אי אפשר להפיק ממנו משהו מעשי ולכן הפופולאריות שלו הפתיעה אותי.
מבוא לשחור לבן - פוסט שנכתב בתשובה לשאלה שהעלתה אחת הקוראות. אני שמח שהוא זכה לפופולאריות כי מונוכרום הוא אהבה גדולה שלי.

אני מקווה שאתם נהנים מהבלוג הזה ושהוא מגרה אתכם למעט מחשבה. אני נהנה לכתוב בו. עבורי זוהי הזדמנות לארגן את הרעיונות והמחשבות שלי. קריאה בבלוג הזה לא תעשה אתכם צלמים טובים יותר (לפחות לא באופן מיידי וישיר) ולכן אני נפעם מכמות הקוראים ומהנאמנות שלהם (שלכם).
דבר אחד שאני עדיין מייחל לו הוא השתתפות פעילה יותר שלכם. שלחו אלי תמונות לפינת ההשראה. הגיבו על מה שאתם מסכימים איתו וגם על מה שאתם חולקים עליו. זה יעשה את "העין" מגוון ומעניין יותר.


3 תגובות:

  1. שיהיה בהרבה הצלחה.
    ונחמד שאתה משתף בסטטיסטיקה.

    שבוע טוב ופורה לך
    ועוד הרבה כניסות ומנויים (כמוני, בגוגל רידר)

    השבמחק
  2. שגיא קורטלר1.8.2010, 11:13

    two thumbs up
    המשך כך! בלוג מעולה. רק שלא ימאס לך לכתוב...

    השבמחק
  3. תודה רבה לכם. חיממתם את לבי.

    השבמחק

Google Analytics Alternative