יום שישי, 27 באוגוסט 2010

השראה #10

פינת ההשראה שמחה לארח היום את אמיר שגב. אמיר כתב:
 
אני מצלם מגיל 14. בהתחלה בקוניקה פשוטה עם עדשת 35 מ"מ, אחרי זה עם פנטקס עם זום, ובשנים האחרונות (מאז הולדת הגדולה) עם משפחת אולימפוס (E300, ואח"כ E30 ו-E520 ביחד).
המון שנים צילום היה עבורי הנצחת הרגע למזכרת עתידית, ועדיף באופן איכותי ככל האפשר. בזמן האחרון צילום הפך עבורי גם סוג של אומנות, כסוג של ביטוי. אני עדיין מחפש את הקו שלי.
הנושאים האהובים עלי הם בעיקר הבנות שלי ותעופה: אני מצלם את הבנות, כמו הורה גאה, בכל מצב; ומצלם תעופה כחלק מעיסוק רב שנים בהיסטוריה של תעופה.
חלק מתמונות התעופה אפשר לראות בגלריות שלי באתר "מרקיע שחקים" (www.sky-high.co.il) ותמונות נוספות (תעופה ומשפחה) אפשר לראות בגלריה  www.pbase.com/amirsgv
תמונת הנגן צולמה בתחתית של ניו יורק.
את תמונת החייל לוקח שנייה להבין - האיש אמנם יושב מול צייר רחוב, אבל הוא מצייר את חברתו במונצחת בסלולרי.
התמונה השלישית צולמה בטיימס סקוור, והיא מרתקת לטעמי: האישה המבוגרת עומדת ללא תנועה, מחכה למישהו. המצלמה מצלמת בחשיפה ארוכה, כלי הרכב מרוחים, אבל היא לא זזה. יש לי תמונה דומה של הולכי רגל מרוחים והיא עדיין תקועה. זה קצת סימבולי לטעמי.
 

אמיר ישמח לקבל תגובות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Google Analytics Alternative