יום שישי, 17 בספטמבר 2010

סקר: פילם


6 תגובות:

  1. ושוב, תשובה אחרת: יש לי מצלמת פילם עם סרט מושחל בה באופן קבוע. כולל מלאי פילם סגור במגירה. מצלמת בה מידי פעם ואז מפתחת. נכון שהיא לא בשימוש רציף כמו הדיגיטלית אבל אני עדין נהנית להרגיש אותה ולהתרגש כל פעם מהתמונות שיוצאות.

    השבמחק
  2. מצלמת הפילם שלי מקולקלת ולא כדאי לתקן אותה. אני שוקל אם לרכוש אחרת. לפני זמן מה ויתרתי על הזדמנות לרכוש מצלמה נחמדה בת 50 שנה. אני קצת מתחרט, אבל אם ארכוש מצלמה זה יהיה קרוב לוודאי דגם בן 25 או 30, מהתקופה שלפני המיקוד האוטומטי והמסכים.

    השבמחק
  3. מממ בזה אני לא יכולה להתחרות. המצלמה שלי נקנתה לפני 11 שנה והייתה חדשה. מה שמצחיק הוא שהיא קנון והדיגיטלית ניקון :) לא שומרת אמונים לאף אחד...

    השבמחק
  4. לא מזמן מצאתי מצלמת פילם בת 30 שנה, התחלתי לצלם בפילם שנותר (בסביבות 15 שנה הוא היה במצלמה) ופיתחתי, והתמונות היו נהדרות.
    הבעיה שאחרי עוד 2 פילמים, המצלמה הפסיקה לתפקד, וזה היה סימן לחזור לדיגיטלית. מה שכן, למדתי להעריך מחדש את הפילם.

    השבמחק
  5. אנונימי27.9.2010, 14:52

    מצלם פילם כמעט באופן בלעדי.

    כן מעדיף את התחכום של המצלמות המודרניות יותר
    ניקון 8008S ומעלה. לא נוגע כמעט באוטופוקוס, גם על מצלמות דיגטליות מודרניות - זה פשוט מיותר.
    בקיצור, 8008, 55ממ micro nikkor - ולא צריך כלום מלבדם.
    זה שאני אוהב את הפשטות והיופי של פילם, לא אומר שאני צריך לגזור על עצמי מד אור חיצוני או מנגנון מכאני לא ממונע שלא לצורך (ולצורך = מצלמות מדיום ולארג' פורמט).

    השבמחק
  6. הפילם איננו "פרימיטיבי" יותר מהחיישן, אבל הוא בהחלט שונה, שיטות העבודה בו מעט שונות ויש לו מראה שונה. אחרי הכל יש יתרונות לכאן ולכאן והבחירה בין פילם לדיגיטלי היא בעיקרה עניין של טעם.

    השבמחק

Google Analytics Alternative