יום שני, 6 בספטמבר 2010

השראה #11

פינת ההשראה שמחה לארח היום את אלון קורטק. התמונות שהוא שלח באמת מעוררות השראה. ניכר שצולמו בשעה של רצון.

אלון כתב:
אני  כמעט בן 33. התחלתי להתעניין בצילום כאשר היינו בתהליך בחירת צלם לחתונה שלנו; עד אז לא מצאתי עניין מיוחד בתמונות. המצלמה הראשונה שלי, FZ28 של פנאסוניק, נקנתה לפני כמעט שנתיים, לקראת טיול בדרום אמריקה עם אשתי. הסתדרנו אתה רק עד לשלב שבו בננו הבכור התחיל לזוז במהירות שהמצלמה לא עמדה בה ואז נפלה ההחלטה לקנות DSLR. בחרנו ב- D90 של ניקון ומאז אנחנו לא מפסיקים לצלם (לטוב ולרע :) ). אני אוהב לצלם אנשים בכלל, ואת בני התינוק ואשתי בפרט. אני גם אוהב לצלם טבע ותמונות עירוניות.
הרצף הזה של התמונות צולם בגן משחקים קטן סמוך לביתנו; הילדים המצולמים גרים בשכונה ואנחנו נפגשים כמעט בכל פעם שאשתי ואני יורדים לשחק שם עם בננו. הפעם הם הבחינו בכך שאני עושה "בוק" לבן ובקשו גם להצטלם. בסופו של דבר, הם נהנו לדגמן ואני מהתוצאות :). התמונות האלה צולמו לאחר שהתחלתי לקרוא בבלוג שלך וניסיתי לתת דגש על הקומפוזיציה ולתפוס את התמונה הנכונה ולא לצלם המון תמונות ולבחור כמה מהן (מה שעשיתי לא מעט קודם לכן וכנראה עדיין אעשה, כחלק מהלימוד).


אלון ישמח לקבל תגובות.

3 תגובות:

  1. התמונה הראשונה יפה מאוד, אוהבת את הקומפוזיציה, המבט, והצבעים והאור של התמונה.
    ואם לדרג, אז במקום השני תהיה התמונה השלישית שמעניינת גם, נראה כי השחור לבן מיטיב עמה.
    ובמקום אחרון, התמונה האמצעית, מעט בנאלית לטעמי..

    בהצלחה בהמשך הדרך, נראה כי ניחנת בעין טובה.

    השבמחק
  2. שגיא קורטלר6.9.2010, 11:28

    99% מתמונות הילדים הם בנאליות.... אבל חלקן עדין טובות (דומה לצילומי שקיעה).
    במקרה הנ"ל - שלישיה מעולה. אהבתי!

    השבמחק
  3. אנונימי7.12.2010, 20:08

    תמונות יפות מאוד,רואים שלצלם נשמה גדולה ועין מפותחת לצילום,המשך כך.אלעד חיפה.

    השבמחק

Google Analytics Alternative