יום שני, 23 במאי 2011

השראה #19

פינת ההשראה מארחת היום את עומר ביטס. עומר כתב:
אני עומר, בן 22 , מקרית ביאליק, מצלם כבר..כמה שנים , אבל נאמר שבצורה 'רצינית' בשנתיים האחרונות  (מה זה רצינית? מוצא את עצמי מצלם לשם הצילום עצמו, לא רק לשם התיעוד גרידא וכמו כן, מצלם בצורה מודעת יותר) . לצילום הגעתי דרך תיעוד - בתחילה של התחביבים של חברים שלי ומאוחר יותר בתיכון וכצלם היחידה בצבא.
אני רוצה להציע לפינת ההשראה כמה תמונות שצילמתי היום בחוג ברייקדאנס שמעביר חבר שלי, בחיפה. בתמונות יש שמץ ממה שספגתי כאן בבלוג וכמובן מהתמונות שלך- לא לפחד מגרעיניות, לצלם לפעמים בלי לחשוב יותר מדי, מגובה המותן ובהערכה שבאה מתוך היכרות עם המצלמה והעדשה, לנסות להעביר את רוח הדברים כמכלול ולא רק דרך פרט מסוים בתמונה.
מקווה שהצלחתי להעביר משהו מכל אלה דרך הנושא של התמונות האלו.
אתם מוזמנים לבקר בגלריה של עומר, שמשובצת באבנים יקרות.



.

2 תגובות:

  1. יופי של צילומים עומר, אהבתי במיוחד את האמצעית עם הטקסטורת מראה, רצפה ותקרה שמשתקפות בה.

    השבמחק
  2. גם אני מסכים עם A WIND - צילום המראה פשוט מושלם.
    מבט מהיא באתר שלך גם מראה כמה עבודות מרשימות למדי.

    השבמחק

Google Analytics Alternative