יום שישי, 17 בדצמבר 2010

הזיות

  • אין הרבה דברים שגורמים לי רצון לצעוק. אחד מהם הוא עולם הערכים הנאלח של צלמי הפאפרצי המקצועיים. לא תאמינו, אבל האתר הזה מזמין אתכם להתלוות לצלם כזה ולבלות במחיצתו בעת שהוא תר אחר ידוענים ברחבי לוס אנג'לס. קצת יקר, אבל הייתי משלם אפילו יותר כדי לומר לו בפניו מה אני חושב.
  • Deardorff היא אחת היצרניות הותיקות והידועות בתחום מצלמות הפורמט הגדול. החברה נוסדה בשיקגו בסוף המאה ה-19 וממשיכה לייצר ציוד צילום משובח עד היום. הבוקר נתקלתי בקובץ ה-PDF הזה, שמתאר את תולדות הפירמה. מסמך קצת הזוי אבל מרתק ששווה קריאה.
  • גוגל השיקה לאחרונה חנות מקוונת לספרים בפורמט אלקטרוני. תוכלו למצוא בה המון ספרים בענייני צילום ואמנות, חלקם חינמיים (אבל קצת ישנים). עיון בספרים כמו זה יכול להיות משכיל ומשעשע. תודה גוגל.
  • לפניכם מדגם מקרי מתוך החיפושים בגוגל שהובילו כבשים תועות אל הבלוג הזה. אני לא יודע כיצד האלגוריתם של החיפוש עובד. אני רק יודע שיש מקום לשיפור. אגב, מחרוזות החיפוש האלה משמשות לי מקור לא אכזב לרעיונות. יום אחד אמצא מה לעשות גם עם הנושא: "יש להם רובים והם צדים, זה מטריד מאד. הם גם מגדלים תרנגולות". אגב, מישהו שחיפש "תמונות של חיות צלמו תחנה מרכזית לאחרונה" והגיע אל הבלוג הזה בטעות נשאר קורא נאמן עד היום. שוב, תודה גוגל.
 


4 תגובות:

  1. אם כבר הזיות ופפראצי, הסרט הזה, הוא אחד מהם.
    נער בן 13 - פפארצי.

    http://yes.walla.co.il/?w=2/7829/1744335

    השבמחק
  2. A wind,
    תודה עבור הקישור. צפיתי במשך כעשר דקות עד שלא יכולתי לשאת את זה יותר. הם מתייחסים לזה כמו אל ספורט, ללא התחשבות וללא בושה.

    השבמחק
  3. אני חושב שזה סרט מרתק ומעניין ושווה צפיה.
    מעניין שזה הסרט השנמי השבוע שיצא לי לראות בנושא פפראצי... יש סדרה ב BBC שנקראת Imagine אשר בכל פרק היא מתעסקת באומן אחר מכל גווני האמנות השונים. בשבוע שעבר היה פרק שנקרא Smash his camera שכמובן יצר בי עניין והורדתי את הפרק אשר עוסק ב Ron Galella, אחד מצלמי הפפראצ'י הותיקים והידועים ביותר. שני הסרטים לא גרמו לי להעריך יותר את הז'אנר או את העוסקים במלאכה אבל זה מעניין לראות את התעשיה הזאת מזוית פחות מוכרת.

    למי שמתעסק בטורנטים יכול להוריד את הפרק לצפיה מהקישור הבא
    http://torrent.zoink.it/BBC.Imagine.2010.Smash.His.Camera.PDTV.Xvid.AC3.%5BMVGroup.org%5D.torrent

    לדעתי שני הסרטים שווים צפיה.

    השבמחק
  4. שגיא,
    צפיתי בסרט דוקומנטרי על Ron Galella לפני כמה שנים. אפשר לומר שהוא אבי הפפראצי, גם מבחינת העיסוק וגם מבחינת ההתנהגות. העניין הוא שה"זווית הפחות מוכרת" לא עושה חסד עם האנשים האלה.

    השבמחק

Google Analytics Alternative