יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

השראה #14


פינת ההשראה מארחת היום את איתי גילה. התמונות שלו מצטיינות בתשומת לב לצורה ולצבע, ובסימטריה שמעניקה להן איזון כמעט-סטאטי. כדאי להציץ גם בגלריה שלו.
איתי כתב:


אני איתי, בן 27, עוקב חדש אחרי הבלוג שלך ונהנה ממנו מאוד.
אני מאוד אוהב לצלם, אבל אני עושה את זה (לצערי) פחות ביום יום, ויותר בטיולים, כשאני מרגיש יותר צורך בתיעוד ויזואלי של הדברים. לפני כשנה בערך חזרתי מטיול ארוך וכיף למזרח, גן עדן לחובבי צילום. נהנתי במיוחד לצלם שם, כי הדבר שאני הכי אוהב לצלם הוא, בתכל'ס, צבעים, ובמזרח הם בולטים במיוחד. יש כמה תמונות שאני אוהב במיוחד, ואשמח לחלוק.

הראשונה, שלאף שטונדה, היא האהובה עליי מכולם, כי לדעתי היא מעבירה בדיוק את האווירה ששררה באותו אחר צהריים חם ומאובק בקטמנדו.
השנייה, נעליים, היא מהתמונות שבהן הקומפוזיציה מסתדרת מעצמה, ואני רק צריך לשלוף את המצלמה מספיק מהר, כדי שהסיפור לא יעלם לי מבין הידיים.
השלישית, מרפסת על האגם, מנסה לספר את הסיפור של התמימות והיופי של המזרח.
ואת הרביעית, זקנות מקומיות, אני מצרף כי למרות החיתוך המעצבן מימין, ועל אף שקשה לי להסביר למה, אני פשוט אוהב אותה במיוחד. משהו באיכויות של הצבעים, הניגוד של הכחול  על רקע האפור... איכשהו, התמונה הזו תמיד מזכירה לי ציורי שמן ישנים, וזו תכונה שבאמת אין לי מושג איך לשחזר, או מה בתמונה גורם לי להרגיש כך.


איתי ישמח לתגובותיכם.

תגובה 1:

  1. אנונימי12.10.2010, 20:50

    סדרה יפה מאד. לי קצת מפריעה הסימטריה (בשלושת התמונות האחרונות). אם היית ממקם את ציר הסימטריה לא בדיוק באמצע זה יכול היה להיות מעניין יותר.

    השבמחק

Google Analytics Alternative