יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

דף חדש

במהלך הקיץ האחרון, למעשה זה התחיל עוד קודם, נמאס לי.
נמאס לי לצלם. נמאס לי לחשוב על זה ולדון ולדוש בזה. נמאס לי מהכפייתיות של כתיבת הבלוג. הקוראים הקבועים ודאי חשו במיאוס, הרי אי אפשר אחרת. בחודשים האחרונים נהניתי מן הכתיבה פחות ופחות וזה בא לידי ביטוי בתכנים שפורסמו כאן. הבלוג כירסם בי. הפסקתי לכתוב על תובנות ועסקתי בדעות, בהתנצחות עם ציבור קוראים אמורפי ומטושטש שאת הקווים לדמותו יכולתי רק לשער. הכל כדי להמשיך ולמלא את החלל הזה במלים.
כתיבה טובה היא עניין תובעני. אינך יכול לעסוק בה מבלי להקדיש לה את כולך. מבלי הצורך לומר משהו חשוב. לכמות אין משמעות. והנה, מצאתי את עצמי כותב רק על מנת להחזיק את הבלוג במצב של ציפה. "העין" הפסיק להתקדם. הפסיק להיות מעניין. בשלושים בחודש אוגוסט לא הצלחתי עוד לשאוב רוח כדי לכתוב פוסט יומי חדש. גם ביום שאחריו, ובזה שאחריו. הבנתי שהגיע הזמן להפסקה.
היום אני שב לכתוב. לא בקול תרועה רמה ואפילו לא מתוך שמחה. המצברים שלי עדיין ריקים, אבל יש דברים שחשוב לי לומר. "העין" ישנה את פניו. לא עוד בלוג מהיר, מהיר תגובה ומהיר חימה - אכתוב רק כאשר אהיה מוכן לכך. אולי רק פעם בשבוע, אולי פחות מכך. אינני יודע. התכנים שיפורסמו כאן יהיו בשלים יותר, מלאים יותר. יתכן שאאבד חלק מן הקוראים, אבל זה לא מטריד אותי כעת. "העין" הוא פרוייקט ארוך טווח.
.

9 תגובות:

  1. ברוך שובך.
    אני בהחלט מסכים איתך ומחזק את ידיך.

    ובינתיים עד שהמצברים מתמלאים קפוץ לבקר בפסטיבל הצילום בנמל יפו ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שגיא. הלוואי שהיה לי זמן. בכל אופן, בהצלחה.

      מחק
  2. ברוך שובך לביתך שלך! משמח ועצוב לקרוא את הדברים הללו. עצוב כי יהיה לייותר משעמם :-) אבל שמח כי באמת כתיבה צריכה לבוא שלמה ואמיתית ולא מתוך כורח כלשהו. "כך אותו לאט את הפריים, העולם עוד יחכה בחוץ"

    השבמחק
  3. אשמח להמשיך לקרוא אותך

    השבמחק
  4. ברוך השב.
    מסכים איתך לגמרי. כותבים רק כשיש "מוזה" או מה לומר, ששווה שיתפרסם.
    קיבלת החלטה נכונה. לכתוב בלוג זה לא משהו פשוט, וכל הכבוד שהצלחת לכתוב כל יום פוסט במשך כמה שנים.
    מחזק את ההחלטה שקיבלת.

    השבמחק
  5. אנונימי5.10.2012, 15:44

    כמו בכל דבר בחיים, יש עליות ויש ירידות. יש תקופות פוריות יותר ויש פחות. העיקר שתקבל את זה בהבנה ואהבה. :) אנחנו כאן, מחכים שתחזור לכתוב.
    קרן

    השבמחק
  6. שאול,
    אתה יודע, זה בסדר לפרסם פוסט פעם בשבוע.
    אל תרגיש מוכרח להעלות כל יום פוסט חדש.

    השבמחק
  7. הנה, בדיוק היום נכנסתי לכאן בכדי לבדוק מה שלומך... הרבה זמן לא ראיתי אותך ברשת אך הייתי טרוד בצרות משפחתיות כך שלא ממש הקדשתי לכך תשומת לב, אבל היום, פתאום זה הכה בי, איפה שאול? אז באתי לראות שהכל בסדר לפני שאני שולח מייל מודאג...
    נו, רווח לי :)
    ולגבי ההפסקה - אין דבר יותר בריא מזה, צריך לכתוב כשזה מרגיש נכון, לא לצאת ידי חובה...
    קח אויר, ידידי, וחזור בכל פעם שאתה מרגיש שצריך (תן גם רמז, בפורום, ככה, מדי פעם, כשנחה עלייך המוזה)

    השבמחק
  8. שמחה לגלות שחזרת :-))))))

    השבמחק

Google Analytics Alternative