יום ראשון, 1 ביולי 2012

"העין" בן שנתיים


הזמן עובר מהר. "העין" השלים היום את שנתו השניה ועדיין אני חש שיש לפני עוד תהליך ארוך של לימוד. אפילו לאחר תקופה ארוכה כל כך של כתיבה הבלוג הזה מדשדש. עדיין הוא זקוק להנשמה יומיומית וחייו תלויים על בלימה. אם לא אעדכן אותו במשך שבועיים או שלושה הוא יאבד לנצח בנבכי הרשת. הייתי רוצה לכתוב פחות ולהביע את רעיונותי ביתר בהירות. זאת מטרתי לשנה הקרובה.
רעיון שאני שב ומטפח מפעם לפעם הוא קיבוץ של מאה או מאתיים מן הפוסטים שהתפרסמו ב"העין" לספר. לדעתי חסרים ספרים טובים בעברית שיעסקו בנושאים הנידונים כאן. אשמח לשמוע מה אתם חושבים על כך.
אני רוצה להודות לשותפי לכתיבה, אייל ומיכאל. אולי אינכם כותבים כאן לעתים קרובות, אבל אני שמח על הגיוון. אשמח לארח כאן כותבים נוספים, חדשים. אין לכם מושג כמה זה חשוב.
.

5 תגובות:

  1. שאול מזל טוב.
    מקווה שתמשיך לכתוב עוד הרבה.
    (לי אישית נגמרה האנרגיה לתחביב הזה, אני מחכה שתשוב.)

    אני באמת חושב שהתכנים בבלוג מאוד מתאימים לספר, כל פוסט בבלוג מאבד מערכו עם הזמן ונשכח ב "ארכיון", מהבחינה הזאת ספר יהיה הרבה יותר מתאים לחלק גדול מהתכנים שישנם כאן.

    השבמחק
  2. שאול תודה על בלוג איכותי, מעניין ומושקע. תענוג להכנס אליו כל יום ולקרא את
    הפוסטים. משה, ירושלים.

    השבמחק
  3. אני מצטרף לאיחולים.
    אין בעברית ספרי צילום בכלל עד כמה שאני יודע ולכן ספר איכותי בסגנון התכנים שמופיעים כאן יהיה ברכה גדולה.
    בהצלחה.

    השבמחק
  4. אנונימי2.7.2012, 13:22

    וגם חלק מהתגובות ראוי להיכלל בספר. כדאי לחשוב על הפצה אלקטרונית כלשהיא, למשל פירסום מתאבן ברשת ואפשרות הזמנה של הדפסה בסגנון לופה וכו'.

    השבמחק
  5. קודם כל מזל טוב! דבר נוסף מבחינתי גם אם לא היה בו פוסט כל יום במצבו הנוכחי יש בו בבלוג כל כך הרבה דברים לראות ולגלות להסתכל ולהתנסות שאני באמת חושב שאתה יכול לקחת לך את הזמן ולשים פוסט פעם בשבועיים או שלושה ואפילו חודש אם זה יוציא ממך חכמה מסודרת יותר (למרות שאני אוהב את האסוציאטיביות של הפוסטים שלך - יותר מדבר אלי ככה). קח את הזמן תן כמה נשימות ארוכות ואל תפחד לאבד את הבלוג. בנוגע לספר אני באמת חושב שיש פה מספר פוסטים נפלאים ששווה להעלותם על דפוס אבל כבר לא קונים היום ספרים ונתח ספרי הצילום תמיד היה לכל היותר נישתי... לכן ההצעה להעלות את הספר בהפצה אלקטרונית נשמע גם לי מוצלח יותר.

    אנא המשך להעלות את הגיגיך על הכתב ואת תמונותיך אל הרשת!
    אני אישית נהנה מהבלוג הרבה מאד אז בשבוע איחור שיהיה לו יום הולדת שמח

    השבמחק

Google Analytics Alternative