יום שני, 14 במאי 2012

בדיוק

What I want to see is a project created with an iPhone in which the words iPhone, Hipstamatic, or Instagram are NEVER mentioned. Certainly with the tools available a skilled photographer could process their iPhone 4S photos to look like they were taken with any old point and shoot digital camera, because that’s exactly what the iPhone is and the sooner we accept that, the quicker we’ll get past these type of debates and focus on what matters, the content of the photographs!

מדוע קשה כל כך להבין את זה?
מצלמות הטלפונים הסולולריים והאפליקציות הקטנות שלהם הם עניין של מה בכך. פוטוג'ורנליסטים שמשתמשים בכלים האלה אינם ראויים ליחס מיוחד. אין בכך הירואיות או הקרבה או אפילו גילוי מרעיש. הרי כל העולם משתמש בהם: זאת הצעקה האחרונה, או לפחות היא היתה בשנת 2011. הם אינם שונים מאותם פוטוג'ורנליסטים שמשתמשים במצלמות פורמט גדול או בריינג'פיינדרים או במצלמות רפלקס מן הזן המקצועי. פעם הייתי נחרד מן ההבלים האלה, אבל ברבות הימים שיניתי את דעתי.
מַה-שֶּׁהָיָה, הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה-שֶּׁנַּעֲשָׂה, הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה; וְאֵין כָּל-חָדָשׁ תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ (קהלת א, ט).
כאשר יש לנו מה לומר הכלים חשובים כקליפת השום. באמת.


.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Google Analytics Alternative