tag:blogger.com,1999:blog-6280475800305007491.post8159172341169516891..comments2023-08-08T14:16:31.895+03:00Comments on העין: גילגולו של עומק השדהשאול נשיץhttp://www.blogger.com/profile/05777411060577680573noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-6280475800305007491.post-71788111116482668832012-06-23T09:54:08.155+03:002012-06-23T09:54:08.155+03:00שאול תודה על הפוסט המעניין. ראיית המאקרו שלך על עו...שאול תודה על הפוסט המעניין. ראיית המאקרו שלך על עולם הצילום מעניינת תמיד.<br />לגבי ההערה של שגיא, לפני כמה ימים הגבתי לתמונה של חברה בפייסבוק (פויה של מקום, אבל לפעמים אין ברירה...) על צילום שהיא צילמה חברה ביום שמש בהיר בשדה בלי מגן שמש. במרכז התמונה הופיע פלייר נאה ודי בולט. אני סברתי שהפלייר מוסיף לתמונה, זאת לפני שקראתי כאן. כנראה זה "הרגיש" לי נכון.<br />אין ספק שישנה השפעה הדדית אבנר נירhttps://www.blogger.com/profile/04934861453761615446noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6280475800305007491.post-57635902751546264462012-06-22T10:43:30.437+03:002012-06-22T10:43:30.437+03:00רבותי, נא לשמור על דרך ארץ. אחרת אתחיל למחוק תגובו...רבותי, נא לשמור על דרך ארץ. אחרת אתחיל למחוק תגובות.שאול נשיץhttps://www.blogger.com/profile/05777411060577680573noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6280475800305007491.post-86670244227967166572012-06-22T00:26:04.897+03:002012-06-22T00:26:04.897+03:00ללמוד מהתבוננות מקולנוע זאת לא קריאה לישום, אלא רק...ללמוד מהתבוננות מקולנוע זאת לא קריאה לישום, אלא רק ללמוד, להפיק לקחים, להסתכל על דברים בגישה קצת שונה ומי שרוצה לישם שיישם.<br /><br />לצטט חלקי משפט ולהוציא אותם מהקשרם זאת בעיה בהבנת הנקרא, או פשוט התנהלות טרולית.<br /><br />הקריאה להכניס פלייר לתמונה או לא לפחד משמים שרופים, אלו לא תכונות שמורות לקולנוע, זה פשוט דברים שנוגדים את קורס הצילום הבסיסי ואת "חוקי הצילום".<br />אני קורא שגיאhttp://www.sagi-k.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6280475800305007491.post-35184357775159015972012-06-21T21:32:46.663+03:002012-06-21T21:32:46.663+03:00"אני מציע לאנשים להסתכל קצת על אופי הצילום בק..."אני מציע לאנשים להסתכל קצת על אופי הצילום בקולנוע..."<br />"הכניסו קצת פלייר, לא לפחד לשרוף..."<br /><br />ואתה עוד טוען שאתה לא קורא ואני לא קורא.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6280475800305007491.post-52250946673021533102012-06-21T19:45:48.717+03:002012-06-21T19:45:48.717+03:00אני לא קורא לאף אחד לעשות שום דבר, למד לקרוא....
...אני לא קורא לאף אחד לעשות שום דבר, למד לקרוא....<br /><br />זה לוק שאנשים מחפשים.<br />מאד מקובל למשל לעבוד בסטודיו עם תאורת קולנוע על מנת לקבל את הלוק הקולנועי.<br /><br />ואם כבר מדברים על לוק קולנועי, זה לא משהו חדש. סטנלי קובריק (הבמאי) היה גם צלם שתמונותיו הרגישו כמו צילומי סטילס מתוך סרט. כך גם ג'וסף קודלקה.<br />אחד הצלמים שהכי מזוהים היום עם הלוק הקולנועי הוא גרגורי קרודסון שמוכר כל שגיאhttp://www.sagi-k.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6280475800305007491.post-58349836143052268952012-06-21T19:19:53.128+03:002012-06-21T19:19:53.128+03:00שגיא,
כל מדיום עומד בפני עצמו.
לא ברורה לי הקריאה ...שגיא,<br />כל מדיום עומד בפני עצמו.<br />לא ברורה לי הקריאה שלך להשתמש במאפייני קולנוע בעולם הסטילס.<br />הדבר משול לקריאה לצייר ליתוגרפיה עם צבעי שמן כי יש להם יופי של קונטרסט.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6280475800305007491.post-49335626365730565982012-06-21T15:45:19.621+03:002012-06-21T15:45:19.621+03:00כמה מילים...
בקרה סלקטיבית על הטשטוש כבר קיים. אם ...כמה מילים...<br />בקרה סלקטיבית על הטשטוש כבר קיים. אם זה בעדשות כדוגמת עדשות טילט שיפט או שליטה באיכות הבוקה עם עדשות DC. בחלק מהמצלמות החדשות יש פיצ'ר של miniature שאפשר כבר להחיל בצילום עצמו ללא צורך בעדשת TS או עיבוד בתוכנה. וגם הלהיט ההיסטרי - האינסטגרם מאפשר שליטה על אזור הטשטוש.<br /><br />בדיונים על עדשות מדברים על בוקה, על עיגולים מושלמים ורכים. אני מציע לאנשים להסתכל קצת על אופי שגיאhttp://www.sagi-k.comnoreply@blogger.com